00:00

Ska sova nu för klockan är ganska mycket & är trött
Har skypat med några från skolan som tex: hampus, ville, lina, kevin, andré & moa.
Fast ville, moa & andre dom hoppade ut direkt så det var inte lika kul då xd

Vann en blogg tävling
Så jag kommer när som helst alltså vilken dag som helst få hem ett paket
med 4 olika läppglans i färgerna: rött, rosa, beigh & vitt. Helt gratis! Tack sötis!
Ska bädda ner mig sen så ska jag sova så vi hörs imorgon. Ha det bra, pusshej!♥

Detta får jag hemskickat snart


Kommentarer
Postat av: Amanda - att leva med glutenintolerans& min vardag och foton!

tac så mycket :D

2011-10-22 @ 12:27:59
URL: http://mandacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0