Idol snart :-)

Blir att kika idol om ca 10 minuter
Dom jag tkr är bäst kvar så är det André
Amanda p & robin, dom andra är bra med dom hära 3
är helt klart bäst!

Idag så har jag vart i skolan
På profilen så ritade jag, rebecka & malin super
fina stjärnor, haha. Sen så gymmade vi på idrotten
idag så har sprungit på löpband, styrketränat & hoppat hopprep.
Vår idrottslärare sa att jag skulle göra alla 3 gånger för jag var
en av dom bästa i klassen i idrott.
Justia fick godkännt på no:n vet inte vilken bokstav
men godkännt iaf.
Sen fick vi träffa gabriell idag han var inte direkt min stil men
han är säkert snäll. Ska ner & kika idol med familjen & äta fredags gott!
Fråga frågor till frågestunden nu svarar på dom idag ist för imorgon.
Pusshej!♥

me today!


Kommentarer
Postat av: sandija-döv-fotografier

sv. gött! ;D jo bra med mig ;P

2011-10-21 @ 21:24:33
URL: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0